حنانه منحنانه من، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

میوه بهشتی

لالایی

1390/11/4 10:38
510 بازدید
اشتراک گذاری

لالالالا گل لاله

ببین مامانی خوشحاله

میخونه سوره ی قرآن

میخونه هی دعا مامان

لالالالا گل پیچک

بخواب ای کودک کوچک

همه می گن میاد آقا

امام مهربون ما

لالالالا لالایی

میشه دنیای ما عالی

پر لبخند و خوشحالی

گل ریحون و نعنایی

لالالالا گل شبنم

به یاد مکه و زمزم

لالالالا گل آلو

به یاد ضامن آهو

همیشه باشی با وضو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

اكرم
4 بهمن 90 10:58
دلم داره براش ضعف ميره
لالاييتم قشنده مثل خودتو ني ني عسليت

سلام اکرمم
فدات بشم عزیز

banoo
4 بهمن 90 15:23
الهی قربونش بشممممممممممممم

وای پری نی نی داری ..
من که رمز نداشتم ولی از نظرا و این وب دیگه مطمئن شدم نی نی داره میاد......

ایشالا که صحیح و سالم باشه ...

ووییییییییییییییییی فداش بشم یه پسر خوشکل و تپل...


آفرین دختر باهوش
k1- بابای آرتین عسل بابا
4 بهمن 90 16:27
merc az nazaraetoon too webloge artin. omidvaram koochoolootoon ba khoobi va khoshi be donya biad va baratoon khosh ghadam basheh.

سلام بابای آرتین
ممنون از لطفتون
امیوارم آرتین هم زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه

مامان فاطیما
4 بهمن 90 19:37
وایییییی چه عسلی بشه این نینی ایشالا که دخمل باشه بیام واسه اقا علیرضا خان خواسگاریش

شوخی میکنم نترس

به قول مامان شوشو سالم باشه هرچی میخواد باشه ایشالا به سلامتی

راستی پری جون حتما کتاب ریحانه بهشتی رو تهیه کن برای هر ماه توصیه های خوبی داره

سلام دوست خوبم
ممنون عزیزم
اگه دخمل بود حتما بیا خواستگاریشا!!!
خریدم گلم
مامان مهنا جوني
5 بهمن 90 10:05
واي چه لالايي قشنگي
ايشالا خودش بياد در گوشش واسش بخوني عزيزدلم





عزیزم سلام
مهنا خانومی خوبه؟؟
قربونت بشم
سیده زینب
5 بهمن 90 11:25
آخی عزیزززززززم خدا حفظش کنه الهی
ازاده
6 بهمن 90 14:58
الهی فداش بشم . دلم براش غش رفت پریسا جون . خدا حفظش کنه
ازاده
6 بهمن 90 15:00
راستی میدونستی منم دوتا پسر ناز دارم. دوقلوان. اگه دو قلو دختر بیاری میام خواستگاریشون
ازاده
6 بهمن 90 23:53
پسرم پیشمه میگه پس کی این دختنر میاد بریم خواستگاریش.پسرام 4 سالشونه.
ازاده
7 بهمن 90 10:42
نه عزیزم ناهمسانن.
خانم طلا
15 بهمن 90 19:34
اون دنيا ميبينيش نگران نباش به قول ميثم اون دنيا نزديكه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد